Često postavljana pitanja — Navlake.hr

Želite li u samo nekoliko klikova uljepšati svoj dom? Na pravom ste mjestu. Mi smo internetska trgovina specijalizirana za prodaju najkvalitetnijih navlake za namještaj na tržištu. U ponudi nudimo 20 različitih vrsta navlaka raznih dimenzija, boja i krojeva.

Podrška:

 

Ponedjeljak – Petak: 8:00 – 18:00 sati
Subotom i Nedjelja: 10:00 – 14:00 sati

Brza i fleksibilna GLS dostava u roku 1 do 2 radna dana.  Saznaj više

Image Alt

Često postavljana pitanja

1. Što znači plaćati pouzećem paket?

GLS dostavljač dostavit će Vam paket i prilikom isporuke paketa zatražiti da mu predate iznos za kojeg je pošiljatelj tražio da se naplati. Plaćanje je moguće isključivo gotovinom u hrvatskim kunama.

2. Koliki su troškovi dostave?

Troškovi dostave iznose 25 kn. Trošak dostave odabranih proizvoda uvijek je naveden u pregledu košarice, prije koraka za plaćanje, tako da unaprijed znate ukupan iznos za plaćanje.
Dodatak za isporuku na neke otoke se dodaje na osnovnu cijenu dostave. Informacije o cijenama dostava pogledajte na stranici Informacije o dostavi.

3. Koji su dostupni načini plaćanja?

Naručene proizvode kupac će prodavatelju platiti:

Uplatom na račun tvrtke KOLEGIO d.o.o. Nakon narudžbe podaci za uplatu stižu na Vašu e-mail adresu. Podatke iskoristite za uplatu internet bankarstvom ili općom uplatnicom u pošti, banci, poslovnici FINA-e ili bilo kojem drugom mjestu na kojem plaćate račune. Potvrdu o uplati ili kopiju potvrđene uplatnice šaljite u odgovoru na e-mail koji Vam je stigao. Pošiljku šaljemo u roku nakon primljene uplate.

Naša poslovna banka je Zagrebačka banka d.d.
IBAN: HR51 2360000 1102613390

SWIFT/BIC: ZABAHR2X

Uplatite direktno na naš bankovni račun. Koristite identifikacijski broj narudžbe kao poziv na broj, model HR00. Vaša narudžba bit će isporučena kad sredstva budu vidljiva na našem računu.

Otkupom pošiljke (pouzećem). Pošiljku Vam šaljemo nakon primljene i potvrđene narudžbe na adresu koju ste upisali u obrascu. Iznos otkupnine za pošiljku uplaćujete u gotovini dostavljaču za što preporučamo da imate pripremljen točan iznos. Ova vrsta plaćanja vrijedi za dostavu pouzećem koju vrši dostavna služba po izboru KOLEGIO d.o.o.

Kreditnom, odnosno debitnom karticom jednokratno preko sustava CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem Interneta. U Navlake.hr internetskoj trgovini možete plaćati Visa, Mastercard i Maestro debitnom ili kreditnom karticom svih banaka. Omogućeno je i obročno plaćanje Mastercard i Visa karticama ZABE.

Vaše podatke štiti sustav CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem Interneta. KOLEGIO d.o.o.  nema uvid u podatke s Vaše kartice, već to ima samo kartična kuća, vlasnik kreditne kartice.

4. Mogu li tražiti željeni termin isporuke paketa?

Možete tražiti isporuku na određeni datum, ali ne u određeni sat. Molimo Vas da željeni datum isporuke navedete prilikom narudžbe u polje NAPOMENA ili nas unaprijed kontaktirajte na e-mail: info@navlake.hr.

GLS dostava paketa isporučuje se od ponedjeljka do petka u vremenu od 08.00 do 16.00 sati. Paketi obično stižu unutar standardnog vremena isporuke koje je u okviru 1-3 radnog dana od trenutka primitka narudžbe. Izuzetak ovome su otoci na koje se dostava obavlja sukladno rasporedu vožnje teretnih trajekata.

5. Kako mogu provjeriti status svoje narudžbe u Navlake.hr internetskoj trgovini?

Provjeru statusa narudžbe možete izvršiti na ovom linku koji se nalazi na službenoj stranici GLS-a koja se nalazi ovdje.

Molimo Vas također provjerite potvrdu narudžbe. U njoj ćete pronaći očekivani termin isporuke Vaše narudžbe. Ako niste dobili potvrdu narudžbe, molimo Vas provjerite svoju e-poštu ili nas kontaktirajte na +385 (0)98 9516 213.

6. Plaća li se poštarina ako želim platiti internet bankarstvom?

Poštarina se uvijek naplaćuje 25 kn, neovisno što ste izvršili plaćanje internet bankarstvom.

7. Šalje li se paket samo unutar Hrvatske ili i u inozemstvo?

Dostava paketa isključivo se obavlja unutar Republike Hrvatske.

8. Što ako paket ne stigne u navedenom vremenskom periodu?

Ako paket ne stigne u dogovorenom terminu, webshop djelatnici će Vas na vrijeme obavijestiti na kontakt telefon kojeg ste ostavili prilikom zaprimanja narudžbe i dogovoriti se o daljnjim koracima.

9. Trebam li uzeti slobodan dan za čekanje isporuke paketa?

Nije potrebno uzeti slobodan dan za čekanje isporuke paketa! Kad je paket spreman za isporuku GLS dostavna služba će Vas kontaktirati kako bi s Vama dogovorila točan dan isporuke.

10. Mogu li otkazati svoju narudžbu ako još nije poslana?

Možete, ali postoji jedan uvjet. Narudžba se može isključivo otkazati unutar istog dana kad ste naručili narudžbu. Sve narudžbe koje zaprimimo tijekom dana, sutradan se šalju i nažalost narudžba se neće moći otkazati idući dan od zaprimljene narudžbe.

11. Hoće li moja roba sigurno i neoštećeno stići na odredište?

Naravno! Za to će se pobrinuti naša dostavna služba GLS, specijalizirana za slanje malih i velikih paketa. Više o samoj dostavnoj službi možete pronaći ovdje.

12. Može li se adresa isporuke razlikovati od adrese računa?

Naravno! Prilikom unošenja Vaših podataka za narudžbu jednostavno označite polje „Dostaviti na različitu adresu“ i pojavit će se dodatna polja za unos adrese dostave.

13. Što znači R1 račun i na koji način mogu zatražiti takav račun?

R1 je račun koji se izdaje poduzećima (tvrtkama) kako bi mogla odbiti PDV (porez na dodanu vrijednost) znači, poduzeće može platiti i prije npr. putem predračuna, a R1 račun mora imati kako bi proknjižilo izdatak. Ako poduzeće nema računa, nema knjiženja. Ako kupac želi R1 račun za tvrtku, uz potrebne osobne podatke (ime i prezime osobe koja će preuzeti paket, adresa preuzimanja paketa, broj mobitela ili telefona), OIB (osobni identifikacijski broj), naziv tvrtke i sjedište tvrtke, e-mail (na koji će kupac dobit predračun za narudžbu i nakon vidljive uplate se šalje paket). Za sve ostale informacije javite se na e-mail: info@navlake.hr.

14. Moram li se registrirati kako bih obavio/la kupnju u internetskoj trgovini Navlake.hr?

Registracija nije potrebna! Potrebno je samo odabrati željene proizvode koje želite naručiti i pratiti daljnje korake procesa kupnje.

15. Kako naručujem proizvod u internetskoj trgovini Navlake.hr?

Molimo Vas pronađite željeni proizvod na Navlaka.hr uz pomoć pretraživača ili kategorija. Kad pronađete željeni proizvod koji želite kupiti, dodajte ga u košaricu i slijedite daljnje korake.

16. Kako mogu pronaći željeni proizvod u internetskoj trgovini Navlake.hr?

U internetskoj trgovini Navlake.hr za pretraživanje proizvoda možete koristiti pretraživač gdje jednostavno upišite željeni proizvod ili možete pronaći proizvod pod kategorijama proizvoda. Ako proizvod iz nekog razloga ne možete pronaći slobodno nam se javite na info@navlake.hr.

17. Kako iskoristiti kod za popust?

Promo kod za popust nalazi se prije početka same narudžbe i „Kliknite ovdje za unos kupona“ te će se pojaviti polje za unos kupona. Kad unesete kupon pisat će „Kupon je unešen uspješno“. Nakon što ispunite sve potrebne podatke za narudžbu na dnu stranicu pisat će Vam „Vaša narudžba“ i ovdje možete vidjeti cjelokupan iznos kao i smanjen iznos popusta od kupona. Ako imate dodatnih pitanja, slobodno nam se javite na info@navlake.hr i rado ćemo Vam pomoći.

18. Što se događa nakon što izvršim narudžbu putem internet bankarstva?

Nakon vidljive uplate krećemo s obradom narudžbe. Ako se radi o proizvodima koje imamo na stanju, isporuka istih je u roku 3 radna dana. Kad je narudžba spremna za isporuku šaljemo Vam obavijest na e-mail ili Vas kontaktiramo na kontakt telefon kojeg ste ostavili prilikom ispunjavanja narudžbe.

19. Gdje mogu pronaći informacije o proizvodima?

Informacije o proizvodima možete pronaći na samoj etiketi proizvoda. Na Navlake.hr internetskoj stranici odaberete željeni proizvod, a s desne strane i ispod fotografije nalaze se sve karakteristike samog proizvoda.

 

 

20. Što mogu učiniti ako je moj željeni proizvod rasprodan?

Ne brinite, sve što trebate je poslati e-mail na info@navlake.hr i kad Vaš željeni proizvod stigne mi ćemo Vas obavijestiti u što kraćem roku. Ako nemate e-mail adresu molimo Vas

kontaktirajte nas na broj 098 9516 213.

21. Kome se trebam obratiti i prijaviti reklamaciju za kupljene proizvode u internetskoj trgovini Navlake.hr?

Molimo Vas reklamaciju prijavite na e-mail: info@navlake.hr. Također Vas molimo da ispunite Obrazac za prijavu reklamacije i pošaljite ga na e-mail zajedno s fotografijama i/ili video oštećenja proizvoda. Reklamacije se mogu prijaviti u roku od 6 mjeseci od dana preuzimanja paketa. Povrat poštarine nije uključen u povrat novčanih sredstava. Ako nemate e-mail adresu ispunjeni Obrazac za reklamaciju možete isprintati i poslati ga preporučeno zajedno s vraćenim proizvodima u originalnoj ambalaži. Vraćeni proizvod i ispunjeni Obrazac za reklamaciju možete poslati preporučeno na sljedeću adresu primatelja: Kolegio d.o.o., Petrovaradinska 7D, 10 000 Zagreb.

22. Što moram učiniti ako mi je isporučen nepotpun, krivi ili oštećeni paket?

Ako ste zaprimili paket u kojem se nalaze proizvodi koje niste naručili ili su oštećeni trebate ispuniti Obrazac za prijavu reklamacije i poslati ga putem maila zajedno s jasnim fotografijama oštećenja. Povrat poštarine nije uključen u povrat novčanih sredstava. Ako nemate e-mail adresu ispunjeni Obrazac za reklamaciju možete isprintati i poslati ga preporučeno zajedno s vraćenim proizvodima u originalnoj ambalaži. Vraćeni proizvod i ispunjeni Obrazac za reklamaciju zajedno s fotografijama oštećena možete poslati preporučeno na sljedeću adresu primatelja: Kolegio d.o.o., Petrovaradinska 7D, 10 000 Zagreb.

Postupak prijave reklamacije:

1) Ispunite obrazac za reklamaciju
2) Snimite i/ili slikajte jasne fotografije oštećena
3) U privitku maila priložite fotografije i/ili video i ispunjen obrazac
4) Pošaljite e-mail na: info@navlake.hr

Dodatna napomena:

Ako ne možete ispuniti obrazac iz nekog razloga, pošaljite nam u e-mailu: info@navlake.hr odgovore na sva pitanja iz obrasca. Molimo Vas uvijek priložite fotografije i/ili video oštećenja.

23. Može li kupac dobit povrat novca za proizvod koji je naručio ako nije zadovoljan?

Kupac ima pravo na povrat novca za proizvod koji je naručio, a nije zadovoljan. Pravo na povrat novca je u roku od 14 radnih dana od primitka narudžbe. Također za povrat novčanih sredstava trebate priložiti i račun koji ste dobili uz naručenu narudžbu. Povrat novca za vraćeni i plaćeni proizvod dobit ćete u roku 14 radnih dana od zaprimanja proizvoda na naše skladište internetske trgovine. Proizvod trebate vratiti preporučeno u roku od 14 radnih dana od kad ste primili proizvod u originalnoj ambalaži. Povrat poštarine nije uključen u povrat novčanih sredstava. Molimo Vas da nam na e-mail: info@navlake.hr pošaljete ispunjeni Obrazac za jednostraObrazac-za-jednostrani-raskid-ugovorani raskid ugovora. Ako nemate e-mail adresu ispunjeni Obrazac za jednostrani raskid ugovora možete isprintati i poslati ga preporučeno zajedno s vraćenim proizvodima u originalnoj ambalaži. Vraćeni proizvod i ispunjeni Obrazac za jednostrani raskid ugovora pošaljite preporučeno na sljedeću adresu primatelja: Kolegio d.o.o., Petrovaradinska 7D, 10 000 Zagreb.

24. Mogu li vratiti već korišteni proizvodi?

Korišteni proizvod nije moguće vratiti. Proizvod se može isključivo vratiti ako je nekorišten i nalazi se u originalnoj ambalaži. Mogućnost na pravo proizvoda je u roku od 14 dana od primitka narudžbe. Ako Vam proizvod na bilo koji način ne odgovara, možete ga vratiti za zamjenu ili povrat novca. Bitno je imati račun kojeg ste dobili uz naručenu narudžbu. Molimo Vas da nam na e-mail: info@navlake.hr pošaljete ispunjeni Obrazac za jednostrani raskid ugovora. Ugovor možete otkazati u roku od 14 radnih dana od dana kad ste primili proizvod. Proizvod trebate vratiti preporučeno o svom trošku, u roku od 14 dana od otkazivanja ugovora, neoštećen, u originalnoj ambalaži. Povrat poštarine nije uključen u povrat novčanih sredstava. Ako nemate e-mail adresu ispunjeni Obrazac za jednostrani raskid ugovora možete isprintati i poslati ga preporučeno zajedno s vraćenim proizvodima u originalnoj ambalaži. Vraćeni proizvod i ispunjeni Obrazac za jednostrani raskid ugovora pošaljite preporučeno na sljedeću adresu primatelja: Kolegio d.o.o., Petrovaradinska 7D, 10 000 Zagreb.

.

25. Postoji li minimalni iznos narudžbe koju moram naručiti?

Da, u internetskoj trgovini Navlake.hr postoji određeni iznos minimalne narudžbe od 59,98 kn, a to podrazumijeva iznos od minimalno dvije navlake za stolicu.

.

26. Je li kupovina putem interneta sigurna?

Prilikom plaćanja u našoj internetskoj trgovini Navlake.hr koristite Corvus Pay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta. Detalje o sigurnosti plaćanja možete pronaći pod Uvjeti kupnje.

 

.

27. Kako mogu vidjeti svoje prošle narudžbe?

Svaku potvrdu o narudžbi dobit ćete na Vaš e-mail račun. Pregled svih narudžbi naći ćete u Vašem korisničkom računu, a da biste mogli vidjeti prethodne narudžbe potrebno se registirati u Navlake.hr internetsku trgovinu. Kliknite na ikonu korisničkog račune te zatim na „Narudžbe”. Za sve ostale informacije kontaktirajte nas na info@navlake.hr.

 

.

28. Mogu li naručiti narudžbu putem telefona?

Naravno! Ako nemate vremena svoju narudžbu napraviti sami ili putem naše internetske trgovine, pružamo Vam mogućnost telefonskog naručivanja na 098 137 9531.
Kako bi zaštitili Vaše podatke, plaćanje karticom kod telefonske ili e-mail narudžbe nije moguće. Isključivo je moguće platiti internet bankarstvom ili općom uplatnicom. Također narudžbu možete platiti i gotovinom pri preuzimanju naručenih proizvoda.

098 137 9531 – cijena poziva i obračunska jedinica za pozive naplaćuje se po cijeni poziva prema mobilnim mrežama telekomunikacijskog operatera korisnika.

Radno vrijeme korisničke službe:
Ponedjeljak – Petak: 8:00-18:00 sati

 

.